Rust dag

7 augustus 2023 - Novigrad, Kroatië

Maandag 7 augustus 2023:

Vandaag was een erg rustig dagje mama is de dag begonnen met twee wasjes moeten draaien. Ik heb in die tijd niet veel gedaan. Mama had eerst het eerste wasje gedaan omdat er maar één wasmachine vrij was.

In de tussen tijd hebben we het tentje opgezet, ik kon niet veel doen behalve haringen aan geven. Toen die op stond heb ik gewoon even rustig in het tentje gelegen.

Nadat mama haar tweede wasje klaar was zijn we allemaal om gaan kleden in onze bikini’s. We zijn naar het strandje gegaan, ze hadden hier een een soort spring park op het water. Alleen jammer genoeg moest je hiervoor betalen, dus hebben we het niet gedaan. Het water was erg lekker, er zat zelfs naast de zee een zoutwater zwembad. Ik was eerst de zee ingegaan daarna ben ik lekker in de zon gaan liggen. Je moest wel voor de bedjes betalen dus we zijn gewoon lekker op het gras gaan liggen. Na een tijdje ben ik opnieuw het water ingedoken. En natuurlijk weer gaan drogen in het zonnetje. Tjitske en Yfke wilde nog even naar het normale zwembad dus papa en mama waren mee gegaan. Ik heb gewoon nog even lekker een uurtje aan het strand gelegen.

Terug bij de camper hebben we pasta gegeten dit was weer lekker. Tjitske voelde zich alleen niet helemaal lekker dus die is vroeg naar bed gegaan. Mama en ik zijn na het eten nog even naar het strand gegaan om foto’s te nemen met en van de zonsondergang. Ik heb een verder rustig avondje in de tent gehad.

1. Opa en oma:
    11 augustus 2023
    Allemaal leuk!
  2. Oma Talma:
    12 augustus 2023
    Wat leuk, dat je dat doet. En ik vind het natuurlijk leuk om te horen wat jullie allemaal doen.
  3. Oma Talma:
    12 augustus 2023
    Dit was de eerste van je blogs die ik las, daarna kwam ik er achter hoe het een beetje werkte. Nou wil ik alleen nog de foto's bekijken. Fijn om dit allemaal te lezen. Jullie nog fijne dagen.