Toch niet suppen

3 augustus 2023 - Bled, Slovenië

Woensdag 3 augustus 2023:

Vandaag wilden we gaan suppen op het meer van Bled. We hebben eerst weer naar Bled gewandeld. Vanaf hier hebben we de bus genomen naar de andere kant van het meer. Vanaf de bushalte was het heel kort lopen naar de verhuur plek. Jammer genoeg verhuurde ze geen sups vanwege het slechte weer.

We zijn toen dus naar een restaurantje gelopen, alleen hier waren we snel weer weg omdat papa de service niet heel geweldig vond (understatement). Dit was wel bij een paar restaurantjes achter elkaar. We hebben uiteindelijk dus langs het meer terug gewandeld naar Bled. Hier zijn we weer bij de bakker geweest (dezelfde als gister). Ik had hier lekker een pizza. Deze was erg lekker weer.

Toen we weer op de camping waren ben ik weer met papa naar de gril plaat gelopen. Het ging erg goed met het weer tot het einde. Toen begon het steeds harder te regenen. Papa heeft de plaat dus schoon staan maken.

De rest van de avond hebben we niet veel meer gedaan.