Volgende land

1 augustus 2023 - Bled, Slovenië

Dinsdag 1 augustus 2023:

Vandaag zijn we weer door gereden naar de volgende camping. Ik vond het geen hele lange rit. We zijn eerst in Oostenrijk nog even langs de Lidl gegaan om de boodschappen voor de komende dagen te doen.

Na weer veel muziek luister waren we erg snel in Slovenië. In Slovenië zijn we opnieuw langs de Lidl gegaan omdat we stokbrood waren vergeten.

Eenmaal op de camping hebben we de camper op gezet. Ik heb toen lekker veel op mijn telefoon gezeten (natuurlijk vond mama dat minder leuk). Er is wel WiFi op deze camping alleen hij werkt niet super goed maar het is beter dan niks.

Het begon uiteindelijk te regen, dus we hebben gewoon makkelijk een soepje gegeten. Het ging ook steeds harder regenen dus we konden niet naar buiten, want er was overal blubber.

Toen het wat zachter ging regenen zijn Tjitske en ik de afwas gaan doen. Dit was erg snel klaar. De rest van de avond heb ik niet veel meer gedaan. Ik heb gewoon een beetje op mijn telefoon gezeten, muziek geluisterd en aan de blog gewerkt.

Ik weet zelf nog niet wat we morgen gaan doen, maar het is meestal wel leuk dus ik heb er al zin in.

1. Opa en oma:
    1 augustus 2023
    Hopen op beter weer!😘
  2. Mayte:
    4 augustus 2023
    Ik hoop het!!
  3. Oom Sjoerd:
    2 augustus 2023
    Als je op je telefoon gaat zitten, hopen we dat die daar tegen kan........
    Volgens mij gaat het weer verbeteren daar. Mag ook wel eens vind ik!
  4. Mayte:
    4 augustus 2023