Toch maar aan de conditie werken

31 juli 2023 - Millstätter See, Oostenrijk

Maandag 31 juli 2023:

Vandaag zijn we weer gaan wandelen. Ik kwam er vandaag opnieuw achter dat mijn conditie erg slecht is. Ik was heel snel na niet al te moeilijke paden al helemaal buiten adem, dit is dus wel erg vervelend want dat betekent dat ik veel pauzes neem. Gelukkig maakt dat het bos niet minder mooi.

Tjitske en ikWaterval

We liepen lekker door het bos dus we hadden schaduw van de bomen, dus de temperatuur voelde erg lekker. We zijn tijdens deze wandeling langs 2 meren in hete bos gewandeld. Bij het eerste meer hebben we even gepauzeerd, hier zaten heel veel vissen. Het tweede meer zijn we gewoon langs gelopen maar het was nog steeds mooi.

UitzichtHet meerUitzicht

We zijn door gewandeld naar de supermarkt, om boodschappen te doen. Alleen we konden niet te veel mee nemen omdat we er ook me terug moesten lopen. Tijdens het terug lopen merkte ik alweer dat mijn conditie slecht is omdat ik heel snel buiten adem was ook al zaten er geen heuvels, niks.

Toen we terug waren op de camping zijn we best snel gaan omkleden om te gaan zwemmen. Dit was weer lekker afkoelend. Ik heb grotendeels weer liggen zonnen, maar ik ben natuurlijk ook gaan zwemmen. Het zonnetje verdween wel vaak achter de wolken dus dat vond ik wel jammer. Tjitske en Yfke hebben de hele tijd met twee nieuwe vriendinnetjes gespeeld.

Ik ben wel eerder terug gegaan naar de camper dan mama en mijn zusjes omdat ik het een beetje fris vond worden. Ik het tot het eten eigenlijk vrij weinig gedaan, alleen een beetje op mijn telefoon gezeten.

Vandaag aten we garnalen en schelpdieren. Ik vond de garnalen wel lekker alleen de structuur wat minder. We aten er ook watermeloen salade bij.

Na het eten ben ik gaan douchen, de douches zijn erg lekker. Mijn zusjes hadden voor het eten al gedoucht dus die gingen weer met de twee vriendinnetjes spelen.

Het is nu al eigenlijk tijd om naar bed te gaan (22:34u), zelfs papa ligt al in bed. Ik schrijf nog snel even het laatste stukje van de blog, en dan zet ik de foto’s er morgen wel in. Morgen gaan we weer door naar de volgende camping maar nu eerst even een goeie nacht rust.

De maanDe maan

1. Opa en oma:
    31 juli 2023
    Ga nu maar lekker slapen na zo’n pittige wandeling! Jammer, dat je tentje lekt! Weer leuk verhaal en we verheugen ons op de foto’s!😘😘
  2. Mayte:
    1 augustus 2023
    Ik ben nu bezig met de foto’s, dus hopelijk staan ze er straks.
  3. Astrid:
    1 augustus 2023
    En af en toe een extra pauze tussendoor is helemaal niet erg. Gewoon genieten van het mooie uitzicht 😉
  4. Mayte:
    Ja!
  5. Tante Sigrid:
    1 augustus 2023
    Wat schrijf je super leuk lieve Mayte! Ik kwam er vandaag pas achter dat je een blog bijhield 🥴. Klinkt allemaal heel leuk wat jullie doen en de foto’s zien er ook fantastisch uit👌. Goed bezig moppie!
  6. Mayte:
    Dankjewel!!
  7. Opa en oma:
    1 augustus 2023
    Móóie foto’s! Opa gaat ze zo nog bekijken maar gaat er ook zeker van genieten net zo als van je verhaal!
  8. Mayte:
    4 augustus 2023
    Fijn om te horen! En meeste foto’s met dank aan mama.
  9. (Oom) Willem:
    2 augustus 2023
    Wij lezen je blog ook Mayte. Heel leuk. (En hier regent het de hele dag. Dus je mist niks aan Nederland!)
  10. Mayte:
    4 augustus 2023
    Fijn! En dan is het goed.