Regen, regen, regen

24 juli 2023 - Eging am See, Duitsland

Maandag 24 juli 2023:

Vandaag gingen we weer door naar de volgende camping. Eigenlijk zou deze rit 6 uur rijden zijn maar stiekem was dit veel meer (ruim 8 uur). Tijdens deze rit heb ik vooral muziek geluisterd en gelezen. Voor dat we aan deze rit begonnen had ik nog niks uit dit boek gelezen maar toen we waren aangekomen was ik al over de helft.

Vandaag hadden we avond gegeten bij de McDonald’s, dit was erg lekker. Bij deze McDonald’s hadden ze ook waffel fries in plaats van gewone frietjes. Na het eten moesten we wel nog een stukje rijden voordat we op de camping waren. We kwamen uiteindelijk pas om 20:15u aan op de camping. Verder hebben we niet veel meer gedaan voor de rest van de avond.

Mcdonald's

Dinsdag 25 juli 2023:

We gaan vandaag naar Passau. Terwijl ik dit schrijf zitten we in de camper onderweg daar naar toe. Ik weet nu nog niet wat we daar gaan doen, maar ik heb er wel zin in. De camping waar we nu overnachten heet Pullman Camping. We blijven hier nu nog 1 nacht en dan gaan we weer door.

Terwijl ik aan het schrijven ben kijk ik ook naar buiten. Ik zie nu allemaal huisjes in verschillende kleuren. Bijvoorbeeld geel, zalm roze, blauw en nog veel meer. Het ziet er super leuk uit. Een plek vinden om met de camper te parkeren is wel moeilijk, maar het is gelukt.

Passau

We zijn wezen wandelen in het stadje (Passau), het was erg mooi. Na een tijdje ging het regenen dus toen zijn we naar de rivier gewandeld om daar op een bankje onder een boom te lunchen in een soort parkje. Ook deze lunch was geslaagd.

Park uitzicht

Lunchen in het park

Toen we weer op de camping waren waren ging mama eten maken en ik ging samen met papa, Tjitske en Yfke spelletjes doen. Na het eten begon het opeens super hard te regenen. Nadat de regen eindelijk was gestopt heb ik de afwas gedaan.

Later op de avond heb ik nog even uit mijn boek gelezen terwijl de rest spelletjes aan het spelen waren.

1. Opa en oma:
    30 juli 2023
    Zo zijn wij ook een beetje op vakantie!
  2. Mayte:
    Lekker toch!!
  3. Opa en oma:
    30 juli 2023
    Gelukkig komt er na de regen meestal zonneschijn. En even lezen of een spelletje is ook leuk!
  4. Mayte:
    Ja gelukkig wel!
  5. Opa en oma:
    30 juli 2023
    Gelukkig komt er na regen meestal zonneschijn. En even lezen of een spelletje doen is ook gezellig.