Uitzichten

28 juli 2023 - Eging am See, Duitsland

Vrijdag 28 juli 2023:

Vandaag hebben we super veel leuke dingen gedaan!

Vanochtend hebben we geprobeerd voor 10:00u weg te gaan naar de bus halte maar dit is niet gelukt. We zijn uiteindelijk 10:40u vertrokken. De bus was er best snel dit keer dus we hebben niet al te lang hoeven wachten. We zijn met de bus eerst naar het centrum gegaan daar stapte we over op een andere bus. We hebben uiteindelijk ongeveer 45 minuten in de bus gezeten.

Weerspiegeling in de bus

Toen we aankwamen konden we super snel het liftje in, dit liftje nam ons naar de hoge berg top. We hebben ook nog even geluncht op de berg. Er waren steeds heel veel vogels. Hier had je een mooi uitzicht maar we hebben nog verder gewandeld tot een nog hoger punt (70 m hoger dan aankomst). Maar je liep niet zomaar in een rechte lijn in 1 keer omhoog. Je liep echt over de bergen en dus een hele hoop rots paden. Het was ongeveer een half uurtje tot dat we op het hoogste punt van de berg waren. Deze berg was wel 1853 meter hoog. Toen we klaar waren hebben we weer terug gewandeld.

Uitzicht vanaf hoogste puntUitzichtUitzicht vanuit het liftje

Hoogste punt Mayte en TjitskeMayte

Na het weer in de bus te hebben gezeten zijn we naar nog een uitzicht punt gegaan. Hier hebben papa en mama weer wat foto’s genomen. We hebben ervoor gekozen om ook nog naar een bierbrouwerij te gaan. Alles was alleen wel in het Duits dus ik snapte niet alles, maar ik vond het nog steeds interessant.

Toen we weer bij het centrum aankwamen zijn we nog even snel het winkelcentrum in gegaan hier ben zijn mama, mijn zusjes en ik de New Yorker in gegaan (een kleding winkel). En papa heeft buiten gewacht en is doorgelopen naar de dm voor wat andere spulletjes. Bij de New Yorker heb ik een jurkje gekocht.

Ik ben met papa ook nog even boodschappen bij de Lidl gaan doen. Mama en mijn zusjes waren alvast met de bus door gereden naar de camping. Papa en ik moesten wel weer 15 minuten wachten op de bus. Het begon ook een beetje te regen maar gelukkig niet al te hard.

Morgen gaan we weer door naar de volgende camping dus ik ben erg benieuwd.

1. Astrid:
    29 juli 2023
    Weer een leuk verhaal, schat! 😘
  2. Mayte:
    29 juli 2023
    Dankje 😘
  3. Opa en oma:
    30 juli 2023
    We zien je log nu pas….. Super lieverd!
  4. Opa en oma:
    30 juli 2023