Zonnen

29 juli 2023 - Millstätter See, Oostenrijk

Zaterdag 29 juli 2023:

Vandaag zijn we weer naar de volgende camping gegaan. Het zou eigenlijk 2 uur duren maar het duurde 3,5 uur vanwege een hele hoop file. We zijn nog even onderweg gestopt bij een parkeer plaats om te kunnen lunchen, papa heeft hier ook een voorlampje van de camper gefixt.

Tijdens het rijden zat er een rare kever op de voor ruit. Ook hadden we ontzettend veel mooie uitzichten van de bergen.

Toen we op de camping aankwamen konden papa en mama zelf kiezen op welke plek ze wilde staan. Tenminste ze kregen drie verschillende plekken als opties. Ze hebben er eentje met een mooi uitzicht over het meer gekozen. Na het opzetten van alles zijn we even gaan zwemmen in het meer. Het was erg koud maar wel lekker afkoelend. Nadat ik er even in ben gedoken heb ik nog lekker even op een handdoek gelegen in het zonnetje.

Uitzicht vanaf de kampeer plekCamper locatieBommetje!!!!!!

Toen we terug kwamen bij de camper hebben we eerst mijn tentje opgezet daarna is papa de bbq klaar gaan zetten. We hadden allemaal verschillende worstjes en kaas. Dit was super lekker.

Terwijl ik dit schrijf zit ik buiten onder de luifel want het regent, het wordt nu dus ook wel steeds kouder. Ik heb wel zin om straks in het tentje te mogen slapen, want dit is de eerste keer deze vakantie.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Astrid:
    29 juli 2023
    En hopelijk is je tentje nog waterdicht.....
  2. Opa en oma:
    30 juli 2023
    Opa en ik stonden vorig jaar twee weggetjes hoger aan het einde rechts. Wat léuk Mayte, dat je deze vakantie blog maakt! Veel plezier ermee!😘